Tapet..

..jag hade ingen fin och passande kruka till blomman så jag tog en tapetbit och lite snöre så "vips" så hade jag en kruka..:)...Man behöver ju inte springa till butiker hela tiden och handla,man kan ha massor med saker hemma som går att använda och då blir det roligare och mer orginellt...:))..Idag ska vi åka på Jysk en sväng och titta på hallmattor,jag vill ha en stooor sådan lr två mindre,dom har ju rea på såna nu..Sen blir det nog en sväng till svägerskan som fyller år...GRATTIS HANNA!!!! Alltid lika mysigt att träffa dom...Nu blir det en dusch och sen läre jag väl plocka undan lite här som vaaaanligt...hahaha...Ha en härlig dag alla mina goa vänner därute..See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym5.9.10

    Jag försöker att välja bort människor som får mig att må dåligt men när de gäller sin pappa är de inte lätt. Jag har valt bort honom och undrer flera år hade vi ingen kontakt alls. men sen fick jag min son och tyckte att han förtjänade en morfar. Min pappa är min sons morfar men min pappa är min mammas man. Tyvärr måste jag ju träffa honom lite då och då... Vi har alltid haft en ansträngd relation och han har gjort mycket som har sårat mig. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint du gjort...Bra Ide!
    Ha en skööön söndag! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Tack för titten i bloggen! Roligt att du ville lämna en kommentar så jag kunde kika in till dig. Underbara foton av Lilly och vilken ungdomlig farmor hon har! Ha en fin start på veckan!

    SvaraRadera