God morgon

Då var det Torsdag då å snart helg igen till mångas glädje ;)) Å det stundar väl semestertider oxå,jag som alltid är hemma å har varit i 13 år tror ja det är..;) Har ju inte samma känsla för ledighet å så...Men jag försöker ta en liten tripp varje år ensam för att jag behöver det, å så är det så skönt å roligt att komma hem igen sen....Jag har ett stort behov av ensamtid för att jag har inte orken att umgås hela tiden,kroppen och hjärnan ballar ur totalt då,får mer värk,hjärnan hänger inte med osv....Å jag blir elak..;)) Så är det

Men nu till nåt roligare,igår förstår ni var jag på avslutning för minsta barnbarnet Lexus 2 1/2 år,dom är tre dagmammor som håller ihop och igår hade dom ordnat så fint,roligt å mysigt för alla....Dom små sjöng å dansade å vi vuxna stod runt om å klappade händerna....Å vi tyckte såklart att vårat hjärta var den sötaste å härligaste på jorden..;))) Det var min första avslutning med barnbarnet,hoppas på fler för det är så roligt..;))

Nä,nu ska jag å vovven ta en prommis så ha en härlig dag nu
Pööössss på er

Alla barn var utklädda till små troll ;))
Å här rotas det i farmors (min) väska efter överraskning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar