Att ha hittat

En ny å helt underbar butik på nätet,med kläder som ligger mig varmast om hjärtat...En stil jag använder ofta på sommaren,en stil jag absolut älskar...Bohemic,bohem....Bara ordet gör mig alldeles kär...;)))
Å namnet "For Good Luck" är ju bara såååå....;)))
Har sett en maxiklänning som jag väldigt gärna vill ha till sommaren å helst den gröna...Den skulle vara så snygg mot solbrännan,när den kommer ...;))
Ibland känner jag att jag bor i helt fel land,jag som älskar att springa barfota,ha långa fladdriga klänningar och haremsbrallor....

Visst skulle det vara så skönt å så kan man åka till snön om man längtar till den...;))
I mitt nästa liv ska jag aldrig ha skor på mig å bara springa omkring i härliga fladdrande sommarkläder...
Bilderna har jag lånat på deras hemsida
www.forgoodluck.com

Pööössss på er å gonatt när tiden är inne....Å det är snart för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar