Kudde

Fick hem Ateljé Margaretha igår å fick syn på en sån fiiiin kudde....Den ska broderas med korsstygn och jag känner att det skulle vara ett perfekt vår/sommar pyssel...Sitta ute i solen och sy lr att läsa är ju så mysigt,jag har så svårt att bara sitta lr ligga i solen å bara sola....Då tar rastlösheten över och jag bara springer omkring....hahaha...
Har redan laddat med böcker av olika sort,så ett broderi skulle vara kul att skifta med...;))

Sitter i soffan och kikar/lyssnar på Malou i Efter tio när jag skriver det här och en av mina stora förebilder ska snart ta plats där...;))
Har aldrig haft någon speciell förebild nångång men den här kvinnan/tjejen är nåt extra...;))

Hoppas att ni får en riktigt skön Onsdag å ta vara på dagen nu...
Pööössss på er

Psssst!!! Visst är den fiiiiiiin...;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar