Provsytt

Idag har jag äntligen fått fingrarna ur och provsytt en amningskudde...Ja,jag ville provsy en först för att kolla hur den blev,har ju lite tyg hemma...;)) Ritade först upp ett mönster på tidningspapper,man tager vad man haver..;)) Å jag blev riktigt nöjd med kudden så nu kan jag sy en åt min svärdotter som ska ha i Maj...;)) Hon ska bara bestämma vilket tyg å färg hon vill ha..;))

Har precis gjort ett kort yogapass,går väldigt försiktigt fram för att slippa den värsta värken efter,min förhoppning är att bli smidigare å få lugnare tankar...Så nu blir det soffhäng resten av kvällen

Pööössss på er å ha en skön kväll


1 kommentar:

  1. Vad duktig du är på att sy.
    Jag gillar inte det, äger inte ens en symaskin :)
    Jag har en kudde i den formen som jag beställt för många år sen, fick tips om den när jag var på smärtkliniken.
    Kudden är fylld med sån där kulor som är i saccosäckar. Den är jätteskön att vila armarna på, avlastar axlarna när man t.e.x sitter i tv.soffan. Funkar även att lägga under knäna när man vilar, eller ha bakom ryggen, nacken i soffan.
    Sy en till dig själv också, finns fler användningsområden än amningkudde.
    Fin var den.
    Kram ♥

    SvaraRadera