Nu ska jag prova på

Hittade väldigt bra klipp på youtube på Fibro yoga så nu har jag gjort mitt första pass...;)) 
Så nu ska jag göra minst ett pass om dagen för att mjuka upp kroppen å för att lättare slappna av...Jag har provat både varmbad och styrketräning men det var absolut inget för min kropp...Har ju länge tänkt på yoga och tyckt att det ser så härligt ut,så jag googlade och hittade fibroyogan...Bra va...;)) Ja jag är glad för jag läre få igång kroppen på nåt sätt och det är inte alla dagar jag kommer ut på promenad heller...

Nu ska jag försöka komma igång med nåt här hemma oxå....Nåt roligt alltså,inget städ å skit...;))

Pööössss på er och ha en ljuvlig Tisdag

1 kommentar:

  1. Fibroyoga har jag aldrig hört om, måste också kolla upp det.
    För mig fungerar inte heller någon styrketräning eller annat, har nog provat det mesta.
    Man får ta dagen som den kommer och göra det bästa av den.
    I bland brukar jag ligga på spikmattan, det är ganska avslappnande. Tar ju inte bort värk men cirkulationen kommer igång och det känns skönt ett tag.
    Kram ♥

    SvaraRadera