24 dar till tomten kommer..:)

Tjenamors alla rara människor därute..Här har det bakas på morgonen,jag ska ju stå på marknad snart och folk gillar ju godsaker,så jag chansar på de..:)) Iallafall när jag var å handla sist så köpte jag två vita hyacinter,trodde jag...Men när dom slog ut var dom BLÅÅÅÅ...hahahah..Det stod vita på lådan,faktiskt..:) Ja dom här är ju oxå fina och doftar underbart..Nästa handlingssväng vill jag ha VITA.... Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av dagen...Ho Ho Ho...See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Tjoho!!!!
    Dom matchar ju i alla fall stolen.
    Ha det.
    Svärmor

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!
    Jag satte ut en byggfläkt och vips 20.30 forsade vattnet =)
    Då kan jag färga håret imorgon innan gubben kommer hem efter veckans jobb.
    Trevlig kväll

    SvaraRadera