Hej Tomtegubbar Slå I Glasen..

Halloj raringar,allt bra med er..:) Här har det klätts julgran och tagits fram lite tomtar,visst är det väl mysigt nu. 10 minus snön glittrar och solen skiner,kan det bli bättre..:))
Jag har även tagit fram älgfärs som det ska bli köttbullar av...Muums bästa bullarna av den färsen...Läggas in sill nåndag men läre ta ett snack med svärmor först för hon har absolut det bästa och godaste receptet..:) Så svärmora var beredd..hahaha..Å guuud va trött jag blev nu för jag ligger i myshörnan min å bloggar och har man intagit den ställningen så är det väldigt svårt att räta upp kroppen sen...hahhaa...Näää nu får jag skärpa mig och börja rulla köttbullarna sen får jag viiiila..:)) Ha en riktigt mysig dag nu..."Det strålar en stjärna"..See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Anonym8.12.10

    Cute Santa, I lake it, beautiful Christmas decoration!

    SvaraRadera
  2. Hej tomtegubbar, slå i glasen och låt oss pyssliga vara....:)

    Ho, ho, i stugan, finns det några snälla ...pysseldamer,....JAAAA!:)
    Här har vi en, Anneli heter hon, som är såååå snäll och pyyyysslig....hihi

    SvaraRadera
  3. Hej på dej Annelie..vilken fin blogg du har...va pysslig du är!

    SvaraRadera
  4. Åh, Vad du grejar inför julen, du är så duktig....

    Önskar dig en stämningsfull adventshelg!
    Kram Therese

    SvaraRadera