Zacke och Tyra

Gomorron ni underbara!! -5 och snön vräker ner...Myyyys..lr hur..:))Jaha vad händer idag då,lite julklappsinslagning,måla stolar och lite andra julklappar...Jag älskar att ge bort lite oväntade saker på julen och hoppas att det uppskattas,jag blir glaaaaaad för allt jag får på så vis är jag väldigt tacksam av mig kräver inga dyra saker..Varje år på min önskelista står det ljus,rökelser och fina sockor..:) Här har ni gofisarna,Zacke och Tyra...


Zacke kan vara lite dryg för han ska heeeeela tiden vara bak i röva på Tyra,tänk om våra karlar skulle vara så...Då skulla man ju bli gaaaaaaaalen...hahahahhaa...lr hur??
Nää,kan ju inte sitta här hela dan,jag återkommer nog senare..Ni får ha en underbart härlig dag nu...See youuu!!!


4 kommentarer:

  1. Jaa, jag hoppas verkligen att det leder någon vart! :D Fina bilder på fina hundar! :) Tack desamma vännen! :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Hahahahaa du är för rolig du...och lilla Tyra..hon ser ut att vara en som kan "bita" ifrån ;-D och sätta Zacke på plats.

    snöiga kramar/caja

    SvaraRadera
  3. Söta :)
    Ja här är det massa snö sambon är ute o röjer med traktorn nu..hoppas att jag kommer iväg till jobb i morgon..Kransen var inte så svår att göra faktiskt..Roligt..Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka små sötnosar, det syns att dom gillar varandra.....

    Trevlig helg vännen!
    Julkramar Therese

    SvaraRadera