Frostigt!!

Gomorron å tjohej alla godingar där ute..:) Hoppas att allt är bra med er,idag känner jag mig alldeles julpirrig..hahaha...Ska bli sååå himla roligt att stå på julmarknaden även om jag inte får nåt sålt så får jag ju umgås med mysiga och roliga svärmor och svägerska..hahah...Igår gjorde jag några frostiga äpplen,hittade tipset på Mysiga Pias blogg "Skogslyckan",jag tackar för det..



Duken som ligger under är faktiskt en panelgardin,jag gillar inte såna så då fick det bli så här..Nu ska jag käka frulle,sen får jag se vad som händer här..Ha en riktigt häääärlig dag..See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Men vad kul att se att du lyckades! Blev ju jättefina, och de står sig länge! Ha en fin dag...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Anonym2.12.10

    Very nice and interesting decoration, I lake it!!!
    Have a nice weekend.

    SvaraRadera
  3. Frostiga äpplen, frostiga dagar, vad kan vara mer passande, och de är så fina!!!:)
    Julmarknad låter så roligt, önskar jag kunnat vara där, inte bara för att handla, utan ha roligt med DIG,och dina vänner!:)
    See you...:)KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  4. hej
    tycker att äpplena ser goa ut,
    men är väl bara prydnad antar jag. måste ta å titta in på skogslyckan hur man gör sådana

    SvaraRadera