Bortskänkes!!!


En award till Caja med bloggen "Cajas själavård i cyberrymden" och till Git med bloggen "Ljuvligt Lantligt" två otroligt Roliga,Mysiga och Härliga bloggerskor..:)) Varsågoda brudar!!!
Gomorron vänner..Imorse blev jag väckt före fem av en liten flicka som var kissnödig hon löper nu för första gången så då kissar hon oftare och då vaknade ju den stora vovven oxå så halvsex var vi ute på promenad,sen har jag tvättat två maskiner och lekt med snabeldraken..:)) Så nu är jag slut som artist...Ska vila en stund nu och hoppas på att jag får lite ork senare för det är mycke jag är sugen på att göra idag...:) Hoppas att ni får en underbar Lördag...KRAAAM..See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Åhh man (jag) tackar ödmjukast!! Värmer gott i mitt hjärta o att du sen prickar i det på min födelsedag gör ju inte saken sämre :)
    Kramar i massor!!
    //Git

    SvaraRadera
  2. åååhhh...tusen tack Annelie, du är välan för go du vännen, massor av kramar till dig denna lördag...jag såg att du skapat dig ännu en sida, det gjorde du rätt i!!

    Ha en jättefin lördagönskar hon med den "underbararoliga, härliga, ärliga" bloggen ;-)

    kraaam/caja

    SvaraRadera
  3. hej hopp snygging tack för fian ord SOM VAAAAAANLIGT

    jag ska smyga ned påjobbet efterstängning så jag inte smittar nån så jag ska kava upp ärmarna och ta allt i minegen takt det blir nog bra

    ha en toppenlördag =)

    SvaraRadera
  4. Kram till dig gumman.:-) Stina

    SvaraRadera