Presenter!!!

Heeeeeeeej!!! Hoppas att Lördagen börjar bra för er,va har redan varit och handlat..Skönt å ha det gjort direkt på fm..:) Snart så kommer min mamma,pappa och lilla svärmor hit och äter,det blir hemmagjord pizza och pizzasallad till den...Göttans!!! Varje helg när vi åker och handlar så köper jag blommor så idag blev det pärlhyacinter,tre stycken blev det för två dom på bilden ska jag ge bort...)) Näää nu läre jag väl in och börja på..Ha en härlig Lördag nu och myyyyyyyyys på...See youuu!!!

BIG HUGS till alla er som skriver sååååååå gulliga kommentarer...Love it!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Annelie! Om du läser kommentarena på Cajas efterfest så hävdade jag hela tiden att det fanns någon mer i rummet och när du nu smög ut på morgonkvisten så trampade du på min fot!
    Fast det gjorde inte så ont så, jag somnade om och gick själv inte hem förrän nu!

    Vilken fin blogg du har, måste jag säga.........jag vill också ha barnbarn...något tips?
    Ha en mysig Helg!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  2. Hej på dej!
    Tack för kommentaren!
    Underbara pärlisar!
    Kramm Kathrine!
    Önskar dej en fin Helg!

    SvaraRadera