Dagens stora nyhet!!!

Gomorron vänner,ja igår ramlade jag IGEEEEN,slog i benet och armen så jag kommer snart att se ut som hela färgcirkeln..haha...Å jag blir så j..la förbannad så det är tur att ingen finns i närheten då, för då har dom åkt på en smäll...haha..Så idag blir det bara kortisar med vovvarna..Tänker faktiskt måla idag för jag har fått en ide till vårat sovrum och bilder kommer så klart när det är färdigt..:)) Har ni sett världens sötaste och goaste lilla tjej,farmors gohjärta med Cindra,hon älskar djur..Hon är alltid så glad och gillar när det är mycke folk runtomkring,för då får hon massor av uppmärksamhet och det är väl inte så konstigt med denna gojänta..Farmor älskar dig!!
Nu ska jag göra lilla rycket så ni får ha en härlig dag,friends...See youuuu!!!

5 kommentarer:

  1. MEN , Annelie , du måste väl hålla dig på benen, du vet - det finns nåt som heter broddar som är bra för tanter i 50 årsåldern.
    Köp såna!
    Kram
    Svärmor

    SvaraRadera
  2. Anonym2.2.11

    Cute kid!
    Kisses.

    SvaraRadera
  3. Nää, du är inte på riktigt alltså... som jag. Tur att du kan skratta åt det. Hade vi ramlat bredvid varandra så hade vi väl legat där än och gapskrattat.:-) Kram Stina

    Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  4. Men du måste vara rädd om dig vännen! Tack för din varma härliga grattis hälsning igår!
    Kram Pia

    SvaraRadera