En försmak!!

Gomorron och tjoheeeej i stugorna!!! Hoppas att ni sovit gott,här är det full rulle redan.det ska väckas ungar till höger och vänster och vovvarna ska ut en sväng...Tur att det finns kaffe..:)) Lite ordning har jag fått i sovrummet,här en bild på byrån därinne, jag var ute och plumsa i snön igår för att plocka in några körsbärskvistar...Vi har massor med frukt och bär på gården,så på sommarn är det så mysigt att bara gå ut och plocka av allt....:))Myyysigt!!! Ja,även on jag älskar vinter och kyla så börjar jag längta till våren nu,för nu är det bara halt och fult ute,snön är skitig och en massa annat kommer fram...Huua!!!

Ha en bra dag nu vänner för det ska jag ha...See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Haha..som jag garvade åt sitt inlägg om när du slog dig! Ja omgivningen lever farligt när det blir sådär, jag blir oxå lite aggressiv när jag får ont ;)
    Hoppas du får en bra dag vännen!
    Kramkram Git

    SvaraRadera
  2. Det är vackert med kvistar du...påminner oss om den kommande våren, även om den är en bit bort.

    Kram/caja

    SvaraRadera
  3. Visst längtar vi efter vår....
    Ha en bra dag vännen!

    Kraam Therese

    SvaraRadera