En Award!!!

Gomorron raringar,ännu en glad överraskning,jag har fått en fiiiiin award av goa och söta Susanne med bloggen Mitt liv i Fare,tack vännen..:)) Den här awarden ges till dom som har mindre än 100 följare,men som verkligen är mysiga och härliga bloggare...5 stycken ska jag nu välja ut...Hmm...Svårt men här kommer dom...:))
Vi i villa Villekulla
Ulrika syr
Cajas själavård i cyberrymden
Lottas Home
Beckas hus

Ta för er tjejer för det är ni värda..:))

KRAAAAAM på er godingar och ha en lugn och mysig Söndag!!
See youuuu!!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till Awarden! JAg fick också en av Susanne så Jag var ju lite nyfiken att kika in här hos Dej ;)
    Har kikat in här förut men det var ju ett tag sedan nu.
    Ha en fin söndag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ett JätteGrattis till AWARDEN!!!!
    Nu fick jag en AWARD av dej,va gulligt av dej vännen =0)
    Ha en mysig Söndag!
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Tusen tack vännen!
    Du gör mig så glad, ler.
    Hoppas du får en härlig måndag!

    ps. Skit i fönstren och gör ngt roligt istället. ds.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Tack! Tackar för awarden, ska fixa den imorgon!
    Kram!

    SvaraRadera