Stoff och Stil!!

Tyger från Danmark har jag nu fått från härliga Stoff och stil,dom har så mycket fint...Gå in och kika här.. Stoff och Stil ...På bilden ser ni tygerna jag fick igår....Tyget med lila fåglar ska jag sy gardiner till köket av..Sen så ska jag försöka få ihop en quilt av dom andra,inget avancerat utan en med fyrkantiga lappar bara...:))

Idag strålande sol och ett underbart grillväder...lr hur..
Älsklingen ska börja riva i köket nåndag så städningen där får vänta ett tag...Vi ska in med en ny vedpanna och den är sååååå snygg..:)) Matt svart och med en glaslucka så att man ser elden...Så till hösten är det bara att lägga en madrass på golvet och mysa..haha..

Nu blir det frulle här och sen ut i det vackra vädret..:))
Kraaaaam på er alla goa härliga som lämnar så gulliga kommentarer hos mig och välkommen till min nya följare...:))
See youuuu!!!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Härligt att våren äntligen kommit till dig också!
    Här är det grått och regn idag så bara njuuut i solen. Mysigt med grillat det smakar ju godast,ler. Hoppas vi får grillväder framöver för imorgon ska M. hämta hem en halv gris som vi köpt av en bonde. I veckan som kommer är hela familjen hemma lediga sååå mysigt!
    Hoppas ni får en härlig dag!
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej vännen !:)Tittar in och hämtar upp lite av din goa energi !:)
    Haft en liten "docka" i sängen inatt, som haft ett gympapass i sängen,känns det som...hihi
    Mormor är nu trött, efter en lång skogspromenad med barnbarnet, vi har plockat lite grenar till ett grenprojekt, men först skall vi vila en stund...:)
    KRAAAAMAR till dig goa vännen, Cia:)

    SvaraRadera
  3. Visst har de jättefina tyger på S och S. Handlar också en del där och man blir inte helt ruinerad.
    Fint med fåglar, känns sommrigt och det blir nog fin-fina gardniner av tyget!
    Njut av din helg och kramar från Loo!

    SvaraRadera