Härliga fynd!!!

Ja det fick jag hos svägerskan i helgen,fick även gamla dörrar som ska målas och bli sänggavel,men jag har inte bestämt färg än...Vit lr grå gavel,ja det är dagens stora fråga..:))
Vaknade till ett soligt Hälsingland så idag blir det en utedag,ska nog ta med mig bonusgrabben ut senare och städa bort kratthögarna som ligger..
Först frulle,jag har äntligen hittad ett gott bröd som jag inte får ont i magen av,Frökusar heter det...Å jag rostar dom..Såååå himla gott..:))
Önskar er alla en solig och härlig dag nu...KRAAAAM!!!
See youuu!!!

Hyvlarna ska målas och sen ska dom få stå i köket..:)

2 kommentarer:

  1. Det är roligt när man kan fynda sig nya saker att inreda med. Man kan piffa upp mycket med bara lite färg och vips har man nya fina saker att njuta av.

    SvaraRadera
  2. Älskar loppis och auktioner!!!
    Kul att få måla dom i en färg man tycker om !!
    Ha en fortsatt mysig Onsdagskväll själv ska jag snart iväg och jobba...
    kraaaam
    Lotta...

    SvaraRadera