Gullig valp...lr..:)

Igår förmiddag var det här en hel dörr..Men när vi kom hem från handlingen så hade vi fått ny design på den...Vad tycks är det nåt ni skulle vilja ha..hahaha..Det är dörren in till toan,så privatlivet där inne är nu borta.. Men jag är inte så petig av mig..:))
Det var den här lilla busan som har gjort det..9 månader gammal...Men världens goaste och charmigaste ändå...Så nu funderar vi på att köpa en stor bur åt henne som hon får ligga i när vi åker och handlar..Ja värre saker har ju hänt i världen..lr hur...:))
Nu ut i solen igen med min nya tidning och en kopp te...
Senare ska ni få se bilder på vad jag har sysslat med på fm...
KRAAAAM och solsken på er!!
See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Men oj då ser inte så kul ut...Men svårt att bli arg kan jag förstå..Kram

    SvaraRadera