Färgglatt utomhus...

Gomorron i stugorna,idag en röd dag och en skön slappdag blir det här...Igårkväll var älsklingen och lekte med jobbet,dom sköt painball...(det skulle jag oxå vilja göra,men kan tyvärr inte) Å när han kom hem inatt så var han pigg och skulle berätta en massa så idag är jag trött...:)) Men kul hade han haft och det är ju huvudsaken...

Bilden ovan är det som står ute nu på vårat bord...Den blå krukan till vänster fick jag av svärmor som hon hade fixat så fint...Även den härliga gröna fick jag,men smultronplantan i den fick jag i morsdagspresent som jag planterade om..Som ni redan vet så älskar jag färger,jag skulle inte kunna ha bara en lr två färger ute på blommorna,jag tycker att det är vackrast med flera färger som en vacker sommaräng..:))

Näää,mina rara vänner jag kan ju inte sitta här heeeeela dan nu ska jag in i duschen och sen en god frulle....
KRAAAAAM på er!!
See youuu!!!

1 kommentar: