Uteplatsen


Gokväll,guuud vilket väder vi haft,alldeles för varmt i mitt tycke för min kropp blir så mycke sämre i värmen...Men imorse när jag satt ute vid 8 tiden och sydde ihop några kuddar,då var det såååå skönt..:))

Bilderna är på våran uteplats,jag inhandlade en vaxduk till bordet idag med jordgubbar på...:)) Eftersom vi inte har nåt tak så har bordet blivit så fult,så det här var en billig å bra lösning...
På soffan en quilt/överkast istället för dynor och på stolarna vanliga sovkuddar med röda örngott..
Passar bra till vårat lilla söta hus...
Kram på er och ha en mysig kväll..

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig uteplats du har har!

    SvaraRadera
  2. konstig den här sjukdomen,,jag mår så mycket bättre i värmen..härlig vaxduk...Imorgon blir det
    7-års kalas,,,
    Kram

    SvaraRadera