Ännu en dag...

..har gått och vi har haft så varmt här,så den mesta tiden har jag tillbringat inomhus i soffan..Var ute för en stund sen och flyttade tomatplantor,då kom det lite regn åååå så skönt det var..:)) Härligt med sommarregn det doftar så gott då..
När det blir så här varmt så tappar jag skaparlusten jag har fullt sjå att hålla mig vaken...Synd å säga att jag njuter av varma sommardagar...Tavlorna målade jag klart på em men dom blev INTE bra,så jag väntar några dar nu på inspiration och gör om dom..:)) Skam den som ger sig...


Härliga blombilder kan jag bjuda på iallafall,nu när tavlorna gick åt pipsvängen...:))

Sov så gott så syns vi imorrn..:) KRAAAM!!

4 kommentarer:

  1. Värmen gör oss verkligen lite sega och nu vore det skönt med ett svalkande regn...aldrig är vi nöjda :)
    Hoppas du får en fin kväll! /Bea

    SvaraRadera
  2. Anonym8.6.11

    Amazing decoration and beautiful flowers!
    Kisses

    SvaraRadera
  3. Ja hua åå vet du vad jag gjorde idag då. Jo stod på hantverksmarknad i Bollnäs på Karlslund i denna värme. Imorse vare en som ångra sig att man lovat va med. I denna värme hualigen. Men de var roligt och gick bra , men svettigt värre hi hii

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, vännen, alldeles för varmt, och för mig som redan känner mig som en värmekälla...hihi

    Här kom inget regn, skall visst komma inatt + åska, huuuu, gillar ej åska som håller mig vaken om natten...!:)

    GODNATT KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera