Midsommardagen!!!

Gomorron alla rara...Här var vi uppe med tuppen,iallafall jag och älsklingen resten av gänget sover än...:)) Vilken mysig dag/kväll vi hade igår vädret var toppen med lite regnstänk bara,jag dukade ut en underbart god buffe,massor med grillat kött,sommarsallad med mozarella och persika i,marinerad fetaost,melon och persika sallad,rökt fisk,en grymt god potatissallad,beasås och två andra såser med mango och sötsursås i...Allt hemmagjort såklart för det är absolut godast..:)) Efter god mat och dryck så spelade vi kubb och det var hur kul som helst fast jag kastar som en kråka...hahaha..

 Här är jag rund som en kanelbulle,syns att jag lagt på mig några kilo under vintern...:))
 Nyrökt laxöring,mums så gött det är...
 Midsommartårtan gjorde jag i långpannan så den blev riktigt stor...Varvade rulltårtsbotten och marängbotten med vaniljkräm och chokladpudding emellan å jag kan säga att det blev inte mycke kvar av den tårtan...Fick mycke beröm för den...:))
Älsklingens gooooda bål....
Ja det var lite om våran mysiga midsommar...:))
Idag är det grått och lite kallare ute så det blir nog en skön innedag här....
KRAAAAM alla och tack för era goa kommentarer hos mig..:))
See youuuu!!!

5 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag ni verkar har haft, super mysig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh, vad mycket gott ni har ätit! :)
    Du är inte alls rund som en kanelbulle! :) Jättefin bild på dig ♥
    Hoppas du får en trevlig midsommardag också!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska en fortsatt fin och härlig midsommar helg..Kramar Susanne

    SvaraRadera
  4. Va mycket GOD mat ni hade, nu ångrar jag att jag inte var där. Vi satt i regnet och grillade vårt kött B-A o JAG.
    Kram
    Svärmor

    SvaraRadera
  5. Ser ju hur gott ut som helst!!!
    Gått upp några kilon vem har inte gjort de!!!!
    Ha en fortsatt mysig söndag kväll!!!
    Kraaaaaaaaaaaam på dej!!!!!
    Lotta

    SvaraRadera