Akvarium!!!


Tjillevippen raringar,hoppas ni mår bra denna Måndagmorgon..Härliga Måndag..lr hur...;)) Här får ni se vad älsklingens senaste investering är,ett akvarium med saltvatten i...I stenarna lever det olika smådjur som kommer fram ibland och har man tur så ser man dom oxå...Här ska oxå Nemo fiskar bo och någar snygga koraller,finns så mycket fint man kan ha i ett saltvattenakvarium...Jag tycker att storleken på det är tillräckligt för det blir mer som en möbel,förr hade han ett på 850 liter å det var liiiite för stort tycker ja...;))
Nu blir det go frulle,sen ska jag försöka hitta på nåt roligt här hemma...
KRAAAM på er och ha en härlig dag!!!

4 kommentarer:

  1. Fiskar är så avkopplande att sitta och titta på! Grattis du också till din award!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till dig kära bloggvän, den awarden är du värd och många därtill..:)
    Åååh, ett så härligt akvarium, att koppla av framför...:)

    Blubb, blubb...till de små fiskarna!:)

    KRAMAR till dig,Cia

    SvaraRadera
  3. Hej Annelie.
    Tack snälla rara du för uppmärksamheten jag fått av dig. Du ska veta att jag uppskattar den fina gåvan och nu har jag skickat den vidare.
    Visst är det hamoniskt med akvaium - vilket liv liksom. Simma runt med kompisarna hela dagarna och må gott.
    Kram till dig från Loo.

    SvaraRadera
  4. Får väl buga och bocka för den fina AWARDEN jag fick av dej!!!
    Här kommer fiskarna trivas .....
    Ha en fortsatt mysig kväll...
    Puss på kinden..

    Kraaaaaam Lotta

    SvaraRadera