Nu på fm..

..har jag fixat litegrann i v-rummet så snart är det bara fönstrena kvar,häääärligt...Älsklingen har köpt ett nytt akvarium,det förra han hade var på 850 liter men det nya är mycke mindre,så det ska ni få se sen när det är klart..Pga det så har vi fått möblera om lite oxå,men va gör väl det för jag älskar ju sånt...haha..Än så länge mår kroppen skapligt bra bättre än på flera månader,jag är glad om jag mår skapligt några timmar idag för det är så mycke jag vill göra och som nu har blivit gjort,iallafall en del av det...:))

 Kolla in den läckra ljusstaken,den har svärmor knåpat ihop och målat...Det lilla skåpet har jag målat..
 En stor härlig duk från Indiska i Örebro,som jag köpte i somras på våran lilla tripp..
Även halvmånebordet har fått sig en nystyling av saker...
Ja mina kära vänner det var va jag hade att bjuda på idag,hoppas att ni har en härlig dag...KRAAAM på er alla söta!!!

3 kommentarer:

  1. Härlig ljusstake! Jag drömmer om ett akvarium, hade det som hobby när jag var ung :)
    Önskar dig en bra dag.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du är så enormt pysslig och många fina saker som omger dig!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  3. Tjohooo! du har något på min blogg, kika in!

    SvaraRadera