Dagens skörd och gladiolus


Tjollahopp alla rara,här i hälsingland har vi en riktigt fin höstdag,solen skiner och det är kyligt i luften..:)) Å jag mår bättre,en dag i taget är det som gäller..:)) Har ni sett vilka underbara blommor jag har,igårkväll kom min syster hit med dom när hon var på väg till våra föräldrar och hon kom enbart hit för att lämna dom,det blev dessutom en omväg för henne...En otroligt snäll å gullig syster har jag,det har hon alltid varit..ÄLSKAR DIG syster yster du är min bästa vän...:))
I den röda bunken ser ni dagens härliga skörd av plommontomater,björnbär och vindruvor..Dom gröna tomaterna ska jag lägga in,fick en burk av mor å halleluja va gott det var,vi åt det igår till rådjurssadel,potatis och gräddsås med kantareller i...MUUUUMs ska ni veta..:))

Ha en skön fortsättning på dagen nu för det ska jag ha... I soffan, för nu läre jag vila...KRAAAM på er!!

2 kommentarer:

  1. vilken härlig dag det varit idag och vilken skörd du fått inte illa..
    och visst är det härligt med en syster men min bor för långt bort så vi träffas inte så ofta..
    ha´re bra kram Irene

    SvaraRadera
  2. Anonym10.9.11

    Beautiful flowers!

    Pleasant Sunday, kisses dear Annelie:)

    SvaraRadera