Höstmys i hallen!!

Lite nytt i hallen har det blivit,gardinen är en sarong som jag köpte i somras och på soffan nya härliga filtar,jag köper alltid billiga fleecefiltar för då kan man ligga å tjofsa som man vill på dom..:))Gillar inte när man knappt kan röra sig för att det är dyrt lr nåt...

Gomorron raringar..Här börjar solen komma fram å det känns skönt eftersom i ska äta suring idag med mina föräldrar och bror...:))
Igår var vi på ett väldigt mysigt och roligt 60 årskalas/fest med massor av härliga människor..:))
Tur att det inte blev så sent för oss för jag vill upp tidigt på morronen...:))
Snart besök av en vän så nu ska jag ta fram lite gofika här...Önskar er mina söta vänner därute en riktigt härlig Söndag....KRAAAAM på er!!!

6 kommentarer:

  1. Anonym4.9.11

    Cute and colorful place!

    Kisses and happy new week Annelie:)

    SvaraRadera
  2. bara en liten kram från Fare....

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara färger, det ser verkligen jätte mysigt ut!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härliga färger och det måste vara skönt att komma hem för att koppla av i en mysig hall.

    Önskar dig en trevlig vecka.
    Kramar från Nord-Norge, Tromsø.

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt att din fibro är så illa :(
    Jag är glad att det inte är värre än, men jag får ju alltid bita i det sura äpplet dagen efter något ansträngande. Har svårt att komma upp på morgon en och det brukar ta 1-2 timmar plus att det tar ungefär lika lång tid innan jag kan röra mig. Jag äter smärtlindrande som faktiskt funkar en liten stund å tar bort det värsta.
    Har börjat äta gi nu för att se om det kan lindra ytterligare.

    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Anonym7.9.11

    Hej där =) Så fint du fått det, här ska fixas och göras mysigt inför hösten idag. Kram fina du browneyedgirl
    blogg.mama.nu/browneyedgirl

    SvaraRadera