Fina trasmattor!!!

Tjillevippen raringar,hoppas ni haft en härlig helg trots kylan..;)) Här hemma har vi eldat,myst,kikat på film och ätit en massa götta...;))  Jag orkar nästan ingenting,bara att klä på mig är en pärs...Men nu på morgonen ha jag äntligen fått mina fiiiina mattor på golvet i köket,två mindre som jag lagt bredvid varann (har fått dom av SNÄLLA svärmor)...;))

Nu ska jag hämta mer kaffe så får jag se sen om jag tar mig upp på övervåningen,skulle verkligen behöva sy lite...;)) Ha en härlig dag all ni som kikar in...KRAAAAAM!!!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig vännen !Oj vad fina mattor. Dom ser varma och goa ut nu i kylan. Hoppas du piggar på dig snart. Trist att inte må bra.
    Varm kram från mig ♥

    SvaraRadera
  2. såna där trasmattor har jag med,. preciiis lika. Oj hoppas du mår bättre låter inget vidare att inte orka något

    SvaraRadera