Ny blomma..


Mooorning rara ni,hua idag är det ruggigt väder här, flyger lite snö och det blåser...
Igår när vi var på våran veckohandling så hittade jag en ny blomma och jag tyckte den var sååå otroligt vacker så det blev en sån...;))) Blir nog fler av den sorten i andra färger,billig så det är bra för mig ifall den skulle döööö fort...;))) Den kan även ställas ut när det blir varmare väder...
Idag är det ju lördag å vi ska bara ta det lugnt här hemma,pyssla lite å myyysa..;))
Hoppas att ni får en riktigt härlig dag...KRAAAAM på er!!!
See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym25.2.12

    Vilken fin färg på blomman!
    Så glad man blir av blommor.
    Kram från din FB vän Ann-Christine

    SvaraRadera
  2. Här är det också Lördag men inte har jag en sån fin liten blomma inte..
    Jag får nöja mig med melodifestivalen ikväll och njuta av att i alla fall inte Ranelid är med just ikväll..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. blomman man blir så glad av, härlig färg

    SvaraRadera