Jag kan verkligen...

..rekommendera er att se showen med BJÖRN SKIFS och LENNIE NORMAN för guuud så vi har skrattat och det blandat me bra låtar...;))) Här sitter älsklingen på bussen på väg ner..

 Hotellrummet var helt underbart snyggt och annorlunda,för när vi kom in på rummet så stod det här direkt till vänster,tvättfatet och en liten soffa...;))
 Balom fönstret så fanns duschen och dit in var det bara en glasdörr...;)) Å bakom den låg toan..
 Jag bara åååade mig å guuuud va jag vill ha detta i mitt badrum,uppbyggt på samma sätt...;))
 Sängen var inte så illa den heller,såååå snyggt alltså...;))

Å detta vackra i taket ja,kristallkronan är inte riktigt min grej...;)))
Det enda som var drygt var ju bussresan,men nu är vi hemma å idag blir det till att vila,för jag är sååå trött..;))
Bilder på showen fick vi inte ta,så några såna blir det inte...Men jag kan säga att STHLM är väldigt vackert även på vintern...;))

KRAAAAM på er och ha en ljuvlig Måndag!!!

3 kommentarer:

  1. Låter som ni har haft en underbar helg. Kul att komma i väg och göra ngt. Fina bilder du visar. Kristall kronan hade passat perfekt hemma hos mig.
    Ha en skön dag och vila upp dig nu.
    Kram Pernilla.

    SvaraRadera
  2. Vilket MYSIGT hotellrum, tvättfatet var bäst.

    SvaraRadera
  3. Men välkommen hem fiiiiina du!!!!Verkligen flööööödigt!Kristallisen hade passat här med!!!!Kul att ni hade de myspysigt och härligt med god mat och dryck dessutom!!!!
    Bamsekraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Lotta

    SvaraRadera