Kolpennor...

Igår tillbringade jag hela dagen i soffan och trodde att det skulle ha gått över till idag men nääää då,mår skit idag me,jag hoppas att det blir bättre framåt dan...;)) Å det är väl en himla tur att jag inte behöver ligga helt sysslolös iallafall,tog fram mina kolpennor och lite hårdpapp,sen så var det bara att rita...;)))
Ritade fjärilar...Får se vad det blir idag...;)) Kolpennor är grymt härligt att rita med för man kan skugga och dra ut med fingret...Ramar ska jag köpa hem så jag kan rama in dom,perfekt till present lr om nån vill köpa dom...;))
Nu ska jag försöka få i mig lite frulle,för äta läre jag fast jag mår illa som satan....

KRAAAAM på er och ha en underbar Fredag!!

1 kommentar:

  1. Hej Vännen !
    Tack för titten hos mig. Så fina tavlor du gör. Du är verkligen duktig. Du får annonsera så får du sålt lite tavlor.
    Ha nu en skön helg och va rädd om dig .
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera