Kalas

Idag har vi haft kalas för mig,darlingen och egentligen för min yngsta grabb men han är tyvärr borta på jobb...;( Så nu finns det både mat å fika åt han i frysen när han kommer hem igen..;))
Min yngsta å darlingen är född på samma dag å det är tjugo år emellan dom...;))
Jag fyller år den 28/3 men vi körde ihop allt och nästa helg kommer nästa gäng från Darlingens sida...Så den dagen jag fyller år (55) blir en lugn å skön dag...:)) Kanske vi har nåt mys här hemma å äter lite gott...Ett tag dit så jag får väl se vad som händer...:))

Alltså en väldigt fartfylld med föräldrar,syskon,syskonbarn,barn å barnbarn..Blir mycket bus när barnbarnen kommer....hahaha...Kul är'e att vara tillsammans allihop även om jag blir väldigt trött efteråt..;)) Älskar alla de mina för dom är såååå snälla å goa...

Ha nu en skön fortsättning på Lördan så syns vi..
Pööössss på er



Bilderna som jag la in på Instagram imorse...;) Översta bilden,min yngsta
å den undre,min darling å mitt ena barnbarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar