Pelargon å spraymålning

Ibland så köper vi hem stoooora korvburkar,ja dom korvarna är så goda såna där knäppkorvar ni vet..;)) Å dom burkarna kan man sen använda till så mycket,jag har värmeljus,vanliga ljus,penslar m.m i mina å så brukar jag göra blomkrukor av dom...Spraymålar med Montana Gold,bästa färgen enligt mig...Å så kan man sätta fast nåt om man vill,som jag gjort på mina....;))Jag målar med vanlig akrylfärg å duttar fast en fin servett...



Å häromdagen fick jag kakelplattor av yngsta grabben som jag ska lägga på fönsterbrädorna i köket,för dom är så fula nu å jag har ingen lust att måla dom...Så jag har spraymålat några såna å en del ska få vara vita som dom är...;)) Så i år får vi fiiiina fönsterbrädor,ska ta bilder sen när dom ligger på plats..



Ha en skön kväll nu alla fina som kikar in för det ska jag ha
Pööössss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar