Vilken morgon

Strax efter sju drog jag på mig kläderna å så tog vi en långprommis jag å vovven,4km blev å det känns i fötterna kan jag säga....;)) Oavsett vilka skor jag har så får jag ont i fötterna när jag gått/stått mycket under en dag å jag har bra fotinlägg oxå pga artrosen i ena foten..;)) Men idag är det värt de för guuuud vilken härligt väder,solen skiner å klarblå himmel....Så det kan nog bli en sittning på altanen en stund senare....Men först ska jag sy lite, fick en ide igår och den ska jag förverkliga sen får jag se om det blir som jag tänkt....;))) Ibland kan man få en bild i huvet å sen stämmer det inte alls med verkligheten...Jag ska iallafall sätta mig vid maskinerna nu så får ni se sen hur det blev,om det blev nåt...hahaha...

Ha en riktigt härlig dag nu å hoppas att solen skiner på er oxå
Pööössss på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar