Två väldigt trötta dagar

Söndagen var en riktig tröttdag likaså idag,tror t.o.m att Cindra kände av det imorse,ja omställningen av klockan....För hon reste inte på sig förrän vid åtta då jag röck i kopplet nere....;))
Så då gick vi en prommis å skönt som vanligt...

När vi kom hem så gjorde jag iordning två middagar så då slipper jag imorrn...Idag käkade vi torskrygg i ugnen....Muuuums kan jag säga...:)) Imorrn blir det kycklingwok med glasnudlar...

Sen har det inte hänt så mycket mer här hemma å jag hoppas att morgondagen blir lite piggare,så mycket jag vill göra förstår ni...;))
Å snart är det påsk oxå å jag har inte påskpyntat ett dugg å vet inte om jag ska heller,ja jag får se hur jag gör...Ska iallafall ha påskfika här på Påskdagen för mina grabbar m.familjer....
Tänkte ge mig på att göra en chokladig påsktårta å det är nåt jag aldrig gjort...Så det ska bli så kul...;))

Lite nytt på rit fronten har det blivit,jag sätter mig vid skrivbordet lite då å då för det är sååå avkopplande,men nu är papperet slut så jag läre iväg å inhandla nya block...;))



Ha en riktigt skön Måndagkväll nu
Pööössss på er

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen ditt sätt att teckna.. Du gör så fina mönster. Man skulle överföra dem till tyg..
    Som sagt, du är duktig på det där..

    Kram Maidi

    SvaraRadera