Fiiiina presenter!!!






Hejsan godingar,söndag lika med slappdag..:)) Ja igår var det full huggning hela dagen,med alla mina älsklingar ,gott fika och en massa garv som vanligt...Ja ni skulle träffa min svärmor och svägerska dom är sååååå himla galna...hahaahhaa...Den härliga.blusen ska jag ha till jeans och jeansjacka kommer bli grymt snyggt...Lite tufftromantiskt..:))...Jag är så nöjd och glad för allt mysigt och fint som jag fått,tänk vad kul att pynta sen när jag ska börja med vårstädningen,men först blir det målning i v-rummet...
Nu ska jag fortsätta med förberedning av middan som blir wokat kött med risnudlar...Låter inte det gött va..:)) Ha en riktigt slapp och skön dag nu...KRAAAAM!!
See youuu!!!

6 kommentarer:

  1. Så himla mycke fint du har fått , vet inte om jag grattat dig ..men nu skickar jag en stor grattis kram
    pia

    SvaraRadera
  2. Tycker du att jag är liiite tokig!!! hii..hii//Hanna

    SvaraRadera
  3. Anonym27.3.11

    Beautiful!!!
    Kisses and happy weekendd dear Ann.

    SvaraRadera
  4. Jädrans va mycket fint du fick igår, härligt.
    Och lilla Lilly, va SÖÖÖÖÖt hon är när hon tultar omkring.
    Hälsar den GALNA svärmodern!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ett försenat Grattis till dej!
    Va söt hon är ditt lilla barnbarn.
    Ha de bra...
    kraaam Lotta....

    SvaraRadera
  6. Ja men grattis i efterskott goa du! Jättefina presenter och blommor. Du kommer att bli jätteläcker i den blusen i vår!
    Ha en fin måndag!
    Kram Pia

    SvaraRadera