GRATTIS mina älsklingar!!




Idag vill jag skicka en massa GRATTIS MYYYYS till min älskling som fyller 40 år och en stoooor GRATTIS KRAAAAM till min yngsta grabb som fyller 20 år,ganska kul att dom fyller på samma dag för hur ofta händer det i en familj...Eftersom vi har haft kalas och fest så blir det en lugn och skön dag..:)) Från det ena till det andra så har vi en tik här hemma som löper för första ggn och har nu börjat vika ut sig för han hunden,så ni kan ju tänka hur vi har det nu...hahaha...Får sova i ett varsit rum med dom och det är ett ständigt passande..Jag vill INTE ha några valpar...Å guuud va det rycker i pysselnerven nu då, så jag ska nu in i duschen och sen göra nåt kul..Ha en riktigt skön måndag nu alla mina goa bloggvänner..See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen, nu har jag läst om allt jag missat i helgen...vad mysigt ni har haft det. Önskar dig en lugn och skön måndag, kram/caja

    SvaraRadera
  2. Ni hade en lyckad fest alltså o grattis till alla födelsedagsgrisar! :)
    Ja jag tänkte bjuda lite extra på mig själv idag, najs att det uppskattades *L*
    Kram vännen//Git

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt med 2 födelsedagsbarn ;) och så söta hundar..lycka till med att hålla dom isär ;) och tack för dina alltid rara kommentarer
    kram pia

    SvaraRadera