Två små tuppar!!!

Tjabba,tjena hallå så här i solen...Vilket underbart väder vi har...Synd bara att det är så jäkla halt,jag vågar inte ta några lång promenader pga att jag redan ramlat 4 ggr denna vinter..Å denna vinter har badringen satt sig fint runt midjan,som inte är nån midja nu..:)) Jag skyller på åldern (snart 51) hahaha...
Två fina tuppar fick oxå följa med hem igår och eftersom dom bara fanns i rött lr blått så ska jag måla om dom lite.. Jag har även beställt en Madonna av goa Pia med bloggen Mitt Måleri men den får ni se när jag fått hem den..:) Läääängtar..
Nu önskar jag att ni får en riktigt skön och mysig Lördag...KRAAAM!!
See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Hej goa Anneli !:)
    Vad gör du i solen....:)Ingen sol här, bara regn, hyyy,och blåsigt!
    Så fina tuppar du fick med dig hem..:)
    Du härliga 50 åring...snart 51..hihi, jag blir baaaara 50 i år...hihi, men midjan är försvunnen ändå...:)
    MÅNGA långa kramar till dig, Cia:)

    SvaraRadera