Här händer det saker!!


Det knoppas i pellisarna och dom gula körsbärstomaterna har kommit upp..Härligt att se hur det gror och växer,längtar nu till jag får mitt lilla växthus...:)) Det som är mest spännande är ju om det blir nåt av mina plantor...:)) Å igår så började jag måla väggarna i v-rummet nu blir det en mörkare grå,sen har jag massor med annat som jag vill göra,men en dag i taget för jag läre ju vila flera ggr om dan oxå...Idag ska jag göra små lappar och skriva namn på sen får vi se vem som får dom små tavlorna...:))
KRAAAAAM på er alla och TACK för alla goa gratulationer!!!
See youuuu!!!

2 kommentarer:

  1. Anonym29.3.11

    It's nice, she started planting, I want you to succeed in all plants.
    Have a nice Tuesday

    SvaraRadera
  2. Så mysigt när man ser sån'a där små pluttar.:-) Kram Stina

    SvaraRadera