Jaha....

...här sitter jag och äter goooofrulle,fil med färska blåbär och rostade nötter...Jag var verkligen hungrig nu för halvsex imorse blev det en prommis med vovvarna...2+ grader och väldigt skönt...;)))
Igårkväll var svärfar här igen och spacklade väggen för andra gången så nu är det bara puts å målning kvar,för på Söndag åker fototapeten upp....Jiiihooooooooo,va jag längtar....Å så ska vi bjuda dom på mat då....;)))
Äntligen så har jag fått ordning på matbordet i v-rummet....;))



Svärfar kom igår med en väldigt bra ide om vårat svarta skåp i v-rummet för jag tycker att det är såååå tråkigt och mörkt....Så det ska jag ta itu med nån dag,det ska bli ett gladskåp,nu står det bara där och ser dött ut...;)))

Frullen uppäten och magen är nöjd så nu orkar jag en stund till...

KRAAAAAM på er alla rara som kikar in...
See youuuu!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin lila tapet och jag är såååå nyfiken på hallen.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen kallt nu på morgnarna :) Sprang i morse och det var redan kl.9, men det var bara +6 :)

    Fint har du på bordet! Ibland det behövs nya blick på möblemanget för att komma på (enkla egentligen) lösningar :)

    Trevlig helg!

    kram/Olg@

    SvaraRadera