Så roooligt...

...för nu har jag börjat på med julkort,första gången jag gör egna....Kul,kul,kul....;))))
Ni får ju bara se början för dom färdiga kan jag ju inte visa än....;)))
Å det är bara ett som är riktigt klart än....

Ett jalapeno bröd bakade jag på fm oxå,väldigt enkelt att baka å himmel va gott det blev...;))
Å senare när jag stod med snabeldraken i högsta hugg hörde jag nån som ropa "hallå" å då hade jag fiiin besök av goa Anna (Svärdotra) å farmors gosnygging Lexus...;))) Då blir man ju glad på riktigt, hon hade t.o.m köpt med sig mitt favvofikabröd croissanter...Gullungarna mina...;)))

Nu ska jag lägga mig i soffan å inte göra ett skit,bara såååå trött....
KRAAAAM på er alla fina!!!

5 kommentarer:

  1. Kul med egna kort. Det ska jag också testa.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Anonym24.9.12

    Härligt att göra egna kort :)
    Men du...Sådant bröd blev jag bjuden på idag hihi så lustigt,men va gott det var/Ha en fin kväll Kraaaam

    SvaraRadera
  3. åååå va kul, jag brukar ju måla julkort varje år, men just nu har jag svårt att inspireras av julmotiv. Gott med hembakat...känner nästan doften...kram till dig

    SvaraRadera
  4. Hej! tack för din hälsning inne hos mig. Tavlan jag visar är från ÖB =) Inte dyr alls. 149 kr. KRAM

    SvaraRadera
  5. Spännande med egna julkort. Hoppas du får en härlig Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera