Tjillevippen...

Igårkväll efter maten så låg jag som en pascha i soffan å käka godis,göttans var det...;)))
Med lite hjälp stoppa jag i mig Gott å Blandat,guuud va smarrigt det är.....Bilpåsen har jag kvar tills ikväll....
Jag kan inte vräka i mig massor på en gång och det tycker jag är väldans bra...;))
Tände smålampor och ljus oxå....Visst är det väl en häääärlig tid nu när mörkret är här,snart är det mörkt redan på em å det gillas må ni tro....;)))

Jag har bara lila lampor i v-rummet i olika nyanser och gardiner ska sys,ogillas.....;)))) Men det kommer att bli skitsnyggt när dom väl är klar....

Sitter här och funderar på om jag orkar/har lust att baka matbröd i långpannan,det är ju väldigt lämpligt så det kanske blir en sån senare....Japp,den som lever får se...;)))

Ha en härlig Lördag nu alla fina...
KRAAAAAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar