Jag har börjat...;))

...lite smått för det går ju så snabbt,jag läre börja tidigt för jag vet inte från dag till dag hur min kropp är...På Dollar stores här i stan har dom redan tagit fram julsaker,alldeles för tidigt tycker jag för det förstör stämningen,lagom skulle det vara till 1.a advent... Det är ju då julpirret börjar...;)))

På em får vi fint besök av mina föräldrar,sen ramlar både bonusgrabb å min yngsta in som ska jobba en vecka till va han vet än så länge...;)) Så nu blir det fullt ös i stugan igen,tur att jag är ensam på dagarna iallafall...;))

KRAAAAM på er och fortsätt mys denna gråa Söndag..

4 kommentarer:

  1. Det går fort nu fram till jul. Här är fullt hus idag men en liten datorpaus får jag allt ha.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Her var det mye nytt og de fine bildene du tar:-) Jeg har tatt meg en lang pause i fra bloggen. Jeg trengte ny energi. Og så er høsten her og så flotte farger som er rundt meg det er herlig. Jeg er i full gang med å male møbler og bilder. Du har begynt med julehjerter så søte :) Den røde kjøkkenstolen med puter i så vakkert. Ha en trivelig helg , klem fra nord.

    SvaraRadera
  3. Du gör så mycke fint ...Ja allt för tidigt med julsaker i affären ,,tycker inte om det...Kram kram

    SvaraRadera
  4. Anonym24.9.12

    Waooo,såå sött Hjärta/Kram Kram

    SvaraRadera