Solig morgon...

...vilket härligt väder,sol och 8 plus läge för en prommis kanske,att gå på morgonen är absolut det skönaste å bästa för mig för då har jag lite ork...;)) Har testat gått på em/kväll och då blir jag bara sååå trött och arg för att kroppen inte orkar och att jag blir helt slut i huve,det känns precis som om nån dragit ut kontakten...Nog om detta mina vänner,jag tänkte faktiskt visa lite kök å sovrum...;))
Tyg på väggen Ikea,sänggavel en gammal dörr,fransgardiner i olika färg i fönstret...Så fort vi är klara med akvarieväggen så ska ni få se den...Kommer nog bli kanon...;)))
 På köksväggen tog jag ner allt och satt upp lite nytt och flyttade på andra saker...Pallen med randiga tyget har nu fått ny klädnad å jag visar senare,snyggt blev det...;))
 Målade om bokstäverna som är våra initialer...
Nu är det bara resten kvar i köket innan det är klart för hösten...Det tar ju sån tiiiiid för mig...

Nu börjar jag bli riktigt hungrig klev ju upp kl 6 så det är väl inte så konstigt kanske....haha..
Ha en härlig Söndag nu...KRAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. va härligt och färgstarkt sovrum.Man kan ju bli galen på blogspot, hade den supergamla kvar så gick tebax till den,
    men hemsidan får va kvar,, Bloggen på blogspot här är så mycket roligare med annat pyssel o jox.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för gullig hälsning i går på min dag..Varma kramar från mig....

    SvaraRadera