Hemmagjord marmelad..

Japp,det gjorde jag för nån dag sen å väldigt god blev den oxå...Med både egenplockade hallon å röd grapefrukt i...:))))
Det blev tre små söta burkar som jag piffat till lite å då kan man ju fråga sig VARFÖR HAR INTE JAG EN HÅLTAGARE,en sån skulle ju jag behöva så jag kan göra fina tags att hänga fast på div. saker.....Jaja,en sån läre ju inhandlas....haha..

Nu står dagens middag på spisen,fläsklägg å rotmos,alltså är det gott lr....:)))) Tänkte jag skulle hinna äta innan vi drar å storhandlar..

Kraaam på er alla raringar som kikar in å ha en fortsatt ljuvlig dag!!!

4 kommentarer:

  1. Anonym20.12.12

    Oooo,såå gottit ♥
    /JulKram vännen!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig i vintermörkret..
    Gud så sugen jag blev på fläsklägg och rotmos nu då..
    Dina burkar ser fina ut utan tags tycker jag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. Det låter gott! Du får ha en fortsatt fin dag.

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Mysigt med hemmagjord marmelad.
    Nja, jag är kluven när det kommer till rotmos och fläsklägg, äter det men varken blärk eller sensation ;)
    Ha en mysig Fredag, Kram Malin

    SvaraRadera