Kyrkobesök...

Japp,det har jag varit på idag,mitt lilla barnbarn Lexus hade avslutning på kyrkans barntimme...:)))Alla barn stod där framme och sjöng...Ja,dom som var stor nog gjorde de men min lilla gofis fick vara i mammans famn liksom flera andra..Å jädrans va go han var...:)))) Sen var det fika på det...Jag är glad att jag gick trots ryggvärken och tröttheten...:))))För att få uppleva
sina barnbarn är värt det mesta...

Nu blir det soffan resten av kvällen,jag ska nog hämta lite kaffe oxå...
Kraaaam å mys!!!







4 kommentarer:

  1. Anonym9.12.12

    Sååå sött ♥...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Gulliga bilder och visst är det mysigt med de små liven.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Låter mysigt du....
    Kram och krya på ryggen nu!
    Sofia

    SvaraRadera
  4. Hahaha Sicken goding !!! Tror jag det att de va mysigt att få uppleva!!! Ååå va härliga dom är dom små liven <3....
    Ha en fin måndag fina annelie!!!!!
    Stooooora kramen skickar jag till dej !!!
    Lotta

    SvaraRadera