Ujujuj,vilken tidig morgon...

Jaaaaa,här vaknade man kl.4,på morgonen alltså och pigg,det här kommer att bli en låååång dag...:)))) Tur att jag inte ska iväg nånstans så jag kan sova på dan....
Tänk vad dålig jag är på att blogga på helgerna,men iofs så pysslar jag inte så mycket då heller,dagarna går ändå liksom det är lugnare på vardagarna..:)))
Men igårkväll blev jag lite rastlös så jag skrev ut några notpapper å gjorde strutar...Å dom ska jag sedan fylla med julgodis å ge bort...:))) Har hittat mer smarriga recept på sånt som jag ska prova på....Kika ni på Ernst igår....Herreminje,vilka härligheter han gjorde,allt såg supergott ut....:))) Å sen alla mysiga saker han gör,ni kan tro att det rycker i den kreativa hjärnan.....hahaha...
Nä,tror nog att jag ska ta en varm å skön dusch nu å sen blir det frulle å morgontv....Jaaa,å snart vaknar grabbarna oxå som ska till jobb/skola,så strax efter sju har jag det lugnt igen....:))
Ha en riktigt mysig Måndag kära ni å här kommer en kram lr två....
Tjingeling!!!



5 kommentarer:

  1. Godmorgon i ottan !
    Ja vem kan missa Ernst =) Mannen i mitt liv <3
    Han har ju så enkla mysig tips om allt han gör.
    Ha en härlig Måndag du med.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Anonym17.12.12

    Wow,så fina Notstrutar ♥
    Ha en fin Måndag,vännen/Kram

    SvaraRadera
  3. Ja inte vill man missa Ernst ...fast jag gör det på Onsdag då jag jobbar kväll
    Härligt att fylla de strutarna med godis
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Ja, tänk vad inspirerande han är Ernst, och allt ser så lätt ut när han gör det.
    Hoppas ni får en härlig start på veckan, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Visst såg jag Ernst och allt hans pyssel.. Härligt..
    Uppe så tidigt är jag bara en gång per år och det är när vi ska bila till Jämtland.. Då är det skönt att starta tidigt på nästan tomma vägar..

    Kram Maidi

    SvaraRadera