I andra färger...

Tjoooohoooo i vinterland,vaknade med sprängande huvudvärk som fortfarande sitter i å jag har precis tagit Alvedon,känns som om jag ska bli förkyld igen...Okej lite förkylning kan jag ta,men jag får inte bli så sjuk så jag blir liggandes så här nära jul....Det har jag INTE tid me...:))) Jaja,nog om det,jag fick iallafall ihop några till brödkorgar på fm,funderar på om jag ska sy fas t en virkad spets på en av dom blåa,ja jag gör nog det blir nog väldigt fint de...:))))

Igårkväll var min lilla prins här igen så då fick jag en dos av pussar å gos....:)))) Dessa härliga barnbarn....:))

Snart vispa potatismos (hemmagjord såklart) å till det frukostkorv....Mumsigt..:))
Sen iväg på en storhandling...me like..:)))

KRAM till er alla som kikar in å ha en mysig kväll..!!!



2 kommentarer:

  1. Anonym12.12.12

    Oooo,så fina "korgar" du sytt & såå söt lillprins ♥...
    /Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Nej sjuk vill man ju inte bli nu krya på dig
    kraaaam Rosa

    SvaraRadera