Idag åker vi


På premiären av en ny färgbutik i stan,åker mest dit för att min ena svärdotter ska jobba där å att minsta barnbarnet ska dit å rida på ponnyer....;))) Så det ser jag framemot...Den lilla tuffingen är inte rädd för mycket han,men väldigt försiktig av sig....:))

Annars så ska jag väl försöka pyssla här hemma om inte darlingen hittar på en massa annat tok...haha...Kan bli en del flackande när han är hemma å ledig....;)

Igår morse fick jag iallafall fingrarna ur å bokade bord på Växbo Krog,då min pappa fyller 75 år i sommar,så vi barn med resp..,barnbarn å barnbarnsbarn ska överraska dom med god mat å presenter....Alltid så mysigt när vi kan träffas allihop å det här med födelsedagar är ett ypperligt tillfälle att få ihop dom som jag älskar allra mest...(dom läser inte min blogg)....;))) Så här behöver jag inte bevara några hemligheter...;)

Å så ska det bokas hotell för syster å jag ska åka på en minisemester,bara hon å jag...Å gissa om det ska bli kul då....;)))) Vi ska åka till Västerås å mysa å åka runt på alla ställen vi var på som små för vi växte upp där,flyttade till Gävle när jag var tretton....Jo,jag har bott på ganska många ställen i mitt liv å det har verkligen passat mig som är en rotlös själ...;)))


Önskar er alla en ljuvlig Lördag å mys bara
Pööössss på er

1 kommentar: