Förskott

Önskar mig en kappa i julklapp av darlingen från Lindex å jag blev superkär när jag såg den första gången....Så jag ringde upp han på jobbet nyss å frågade om jag kunde beställa den nu för det är 200kr rabatt just nu och tjipptjopp så är den beställd...Å gissa om jag är glaaaaad...hahhaa....Den fanns tyvärr inte i butiken men men det funkar ju lika bra att beställa så kan jag hämta den i butiken istället,perfekt tycker jag...;))

Jag är sån att jag använder jackor/kappor och skor i fleeeera år så nu var det dags att fixa en ny kappa,har en lite halvskruttig som är perfekt till vovvepromenader till vintern....;)) 

Nä nu ska jag köra igång här hemma med lite städning å frukost så ni får ha en underbar Fredag
Pöööössss på er alla fina

www.lindex.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar