Kuliversum (satan va skoj)

 Igår hade jag den stora äran att få följa med till Kuliversum å satans så kul vi hade,iallfall jag å barnbarnen..hahaha...Tror ni att jag fick parkera i soffan efter ett par timmar där så tror ni rätt..;))
Värt de ska ni veta all värk jag har idag....Jag får varje dag välja det jag ska göra å vissa saker i livet är värt värken efter,som att vara med mina underbaringar...;))) För gud va jag fick skratta å busa..







 Bildbevis på att farmor`n åkte en hög å väldigt fartfylld rutchkana,ja det var så kul så två åk blev det...hahaha....Lilly utbrast vid ett tillfälle till Lexus...."Lexus visst har vi en rolig farmor"...Dagens bästa...;)))






Å ni ska veta att det kommer att bli fler besök i vinter å då kanske i grannstaden där det ska vara mycket större...;))
Pööösss på er alla som kikar in å ha en skön Söndag

1 kommentar:

  1. Ja, det ser verkligen kul ut...för barnen alltså... ;)
    Visst går det fint att mejla mig en beställning!
    sofiasbod@hotmail.se
    Stor Kram
    Sofia

    SvaraRadera